piątek, 27 listopada 2015

Świadectwo w gimnazjum

We wtorek miałam okazję opowiadać gimnazjalistom z mojej miejscowości o wolontariacie. Przygotowałam krótką prezentację zachęcającą do pomagania innym i trochę opowiedziałam o swojej działalności. Byłam zaskoczona tym, że pomimo młodego wieku kilkoro z nich czynnie angażuje się w wolontariat, a pozostali dopytywali o szczegóły, jak zacząć. Bardzo to cieszy. Wierzę, że niedługo zasilą szeregi wolontariuszy Diecezjalnego Centrum Wolontariatu lub innych organizacji zajmujących się wolontariatem w Kielcach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam! Zależy mi na uzyskaniu Twojej opinii. Tutaj możesz zostawić ślad po sobie. Jednak, ze względu na ilość spamerów, musisz zaczekać, aż zostanie on zatwierdzony przez administratora. Pozdrawiam serdecznie :)