środa, 26 sierpnia 2015

Fotorelacja

Dziś, ze względu na popsuty komputer, brak czasu i inne czynniki, będzie krótko, ale za to poparte zdjęciami. Zachęcam do oglądania! A kolonijne też będą w tym tygodniu :)


Wczoraj rano zrobiliśmy jeszcze 10 dodatkowych plecaków do akcji "Tornister pełen uśmiechu". Oprócz tego było troszkę papierkowej roboty :)
spieszyłam się jednak, żeby zdążyć pojechać na "Herbatkę z aureolą" czyli comiesięczne spotkania młodych z parafii Brzeziny z polskimi świętymi. Tym razem gościł nas święty Wojciech. Tematem była ofiara. Pierwszą ponieśliśmy siedząc na podłodze i w deszczowy dzień pijąc mrożoną herbatę i jedząc lody :) Ale było warto! Dyskutowaliśmy na tematy pieniędzy, ofiary, finansowania Kościoła, poświęcenia siebie dla drugiego człowieka czy swego życia za wiarę. Po rozmowach był czas na wysłuchanie życiorysu świętego i tego, co sam chciał nam przekazać. Następnie modlitwa, błogosławieństwo i "czas luźny" pełen żartów. Dotkliwie poczułam wtedy głosu św. Wojciecha, który przemówił, gdy siadłam obok jego relikwii :) Och, aż do teraz przechodzą mnie ciarki... Ok, teraz zdjęcia!
Pytania i trudne odpowiedzi na nie...

Pakujemy plecaki!

Stoły już czekają na gości

Mój stolik... kto mnie znajdzie?

Ojej, ile rzeczy...

Pakujemy dalej!

Troszkę nas było :)

Wolontariusze szczęśliwi, tornistry pełne!

"Luźny" czas na żarty




W oczekiwaniu na herbatkę...

święty Wojciech, który nas zaprosił na herbatkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam! Zależy mi na uzyskaniu Twojej opinii. Tutaj możesz zostawić ślad po sobie. Jednak, ze względu na ilość spamerów, musisz zaczekać, aż zostanie on zatwierdzony przez administratora. Pozdrawiam serdecznie :)